Ya Allah, berikan aku hidayahmu

Supaya aku sentiasa beristiqamah terhadapmu...
Ampunkan masa silamku
Akan kuperbaiki masa depanku
Aku hambamu yang lemah
Aku hambamu yang hina
Sering aku terleka dari suruhanmu , Ya Allah
Sering ku terbuai ajakan syaitan itu
Aku tidak berdaya, Ya Allah
Kau kuatkanlah hatiku

Ya Allah,
Aku malu
Andai ditakdir masaku tiba
Adakah aku akan pergi dalam keadaan hina
Hina atas dosa-dosa dahulu
Adakah aku akan pergi dalam keadaan derhaka
Derjaka dengan perintahmu
Ya Allah, kau jauhkanlah
Kau jauhkanlah aku dari sifat keji itu

Ya Allah,
Kau maha pemurah lagi maha penyayang
Kau berikanlah aku hidayahmu
Kau dekatkanlah diriku denganmu
Kau bukankanlah pintu keikhlasanku
Supaya hatiku sentiasa bersamamu.
Wujudkanlah cinta kepadamu Ya Rabb
Cinta yang utama bagiku
Bukannya cinta kepada makhlukmu

Hanya padamu aku berserah Ya Allah
Hanya padamu aku meminta
Kau maha berkuasa
Kau maha penyayang
Hanya engkau yang utama


daisy